KILROY låter unga tävla om sin drömresa! 3
Inspiration

KILROY låter unga tävla om sin drömresa!

KILROY låter unga tävla om sin drömresa!

KILROY är researrangöreren som specialiserar sig på resor för ungdomar och studenter. Företaget drar nu igång sin nya kampanj med fokus på road trips där bland annat alla ressugna får chansen att vinna sin dröm-road trip.
Resesidan om Ultimate Caribbean

 Road trips är oerhört populärt bland dagens ungdomar och för de som inte testat att göra sin road trip ännu borde absolut se till att planera in det. Under en road trip upptäcker du världen och får uppleva den absoluta frihetskänslan med vinden i håret. Du kan ta dagen som den kommer och åka och göra precis vad du känner för för stunden. Dessutom växer du också som person under en längre resa! Alla intryck och nya människor får en stor inverkan på dig och det är just det som är så fantastiskt med att resa, säger Madeleine Lindahl, Marketing Manager på KILROY Sweden.

Road trips har stigit i popularitet under de senaste åren och för många är det just Kalifornien som lockar. Företaget har satsat stort för att inspirera de världsnyfikna ungdomarna på att genomföra sin dröm-road trip och växa i sig själva.

– Vi tycker att det är viktigt att unga människor ger sig ut och ser sig om i världen. Vi ställer oss ofta frågan hur de ska kunna bestämma vad de vill göra i livet om de inte sett vad som finns? Vi vill inspirera och hjälpa till på traven och har därför i samband med kampanjen startat igång en tävling där alla får chansen att vinna en egen road trip.

Tävlingen är utformad för att alla ska kunna delta och få chansen att vinna.

För att tävla låter företaget unga ta en selfie på hur de ser ut när de vinner. För att vara med i utlottningen av sin dröm-road trip läggs sedan bidraget ut på Instagram med hashtagen #weirdwinningface.

– Det är en rolig grej! Vi ville ta bort fokuset från utseendefixeringen hos unga och istället lyfta fram den galna glädjen av att vinna sin dröm. Det är glädjen och lättillgängligheten att alla ska kunna tävla som är det viktiga, säger Madeleine Lindahl, Marketing Manager på KILROY Sweden.

Källa: Mynewsdesk

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.